Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή αντίστοιχο δελτίο αποστολής αν η αγορά είχε γίνει με τιμολόγιο, εφόσον τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει ο πελάτης, βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, δηλαδή χωρίς να έχουν αποσφραγισθεί, χρησιμοποιηθεί ή να έχει παραβιασθεί/αλλοιωθεί η συσκευασία τους (και η εξωτερική).

Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα επιστροφών της Life-Line.gr στο τηλέφωνο 2310437185 καθημερινά 08:30 – 16:30 ή μέσω mail στο info@life-line.gr την ημέρα της παραλαβής ή την επόμενη εργάσιμη το αργότερο.

Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων, σε σωστή συσκευασία (κουτί και όχι σε απλό φάκελο) έτσι ώστε να μην υποστεί φθορά κατά την επιστροφή του.

Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται είναι συσχετισμένο με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το συγκεκριμένο δώρο.

Σε περίπτωση που δεν έχει τηρηθεί κάτι από τα παραπάνω η Life-Line.gr έχει δικαίωμα να μην δεχθεί την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος

• Στην περίπτωση λάθους της εταιρείας μας. Σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής
• Εάν μετά την αλλαγή η παραγγελία δεν ξεπερνά τα 39€, θα υπάρχει η χρέωση των 2,5€ εξόδων αποστολής + 1,50€ εξόδων αντικαταβολής.
• Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και με τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.
• Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα και καλύπτεται από εγγύηση γίνεται αντικατάσταση σε συνεννόηση με την εταιρεία του προϊόντος.
• Δεν γίνονται επιστροφές σε Γάλατα και είδη βρεφικής διατροφής, καθώς και σε προϊόντα ψυγείου, τρόφιμα, εσώρουχα, μάσκες προστασίας προσώπου, ορθοπεδικά και ανατομικά είδη, για λόγους υγιεινής, ασφάλειας, ποιότητας και σωστής συντήρησης.
• Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 15 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.Σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έγινε με αντικαταβολή, τραπεζική κατάθεση, μέσω paypall ή πληρωμή στο κατάστημα η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται είτε στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας. Εάν επιλεγεί η επιστροφή μέσω κατάθεσης, θα πρέπει να μας δηλώσετε τα στοιχεία λογαριασμού στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση (Αριθμό λογαριασμού, IBAN, δικαιούχο & τράπεζα). Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής κάρτας.